Press enter to see results or esc to cancel.

Osvoji kartu za OMGcommerce konferenciju!

Ostalo je još nekoliko dana i, prema poslednjim informacijama, ne mnogo karata za OMGcommerce – najveću regionalnu konferenciju za e-trgovinu.

Šta predstavlja OMGcommerce?

Ovo je sedmo izdanje konferencije koja se prve četiri godine održavala u Zagrebu, a potom promenila svoju lokaciju i preselila se u Beograd. Događaj se, pod realizacijom Netokracije, jednim od najuspešnijih poslovno-tehnoloških medija, ove godine fokusira na novu regulativu koja ide u korist poslovanju onlajn trgovaca u Srbiji. Osim regulative, biće predstavljene i druge zanimljive teme, pokrivajući priče o novim proizvodima (Product Track), kao i tendencijama i savetima u oblasti onlajn trgovine (Business Track).

Takođe, možete čuti i naše predavanje o velikom saobraćaju tokom kampanja pod imenom „High traffic during campaigns: Conquering an eCommerce nightmare“. Ceo program konferencije možete videti ovde.

Ko će biti tamo?

Događaju neće prisustvovati samo vlasnici onlajn prodavnica, već svi kojima je onlajn trgovina na neki način deo sadašnjosti ili plan za budućnost, kao i oni koji uvek žele da saznaju nešto više o aktuelnim temama iz sveta web-a.

Kad i gde?

Događaj će se održati u sredu, 20. novembra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku u Beogradu. Otvaranje konferencije je zakazano za 10:00h, a zanimljiva predavanja i minglovanje tokom pauza za kafu i ručak će trajati sve do 16:45h.

Već ti zvuči zanimljivo? Zašto te onda ne bismo poveli? 🙂

Sve što treba da uradiš jeste da ostaviš komentar i odgovoriš na naše pitanje:

Zašto želiš da prisustvuješ konferenciji?

Komentar možeš ostaviti u sekciji "Komentarišite" ispod ovog članka, prilikom čega ćeš uneti svoje ime kao i imejl adresu. Ne brini se - tvoja imejl adresa neće biti javno vidljiva, već ćemo je koristiti kako bismo te obavestili da si upravo ti srećan dobitnik! Komentar možeš ostaviti do petka, 15. novembra, do 14:00h. Srećna tri dobitnika će biti objavljena istog dana u 17:00 časova.

Ne propuštaj priliku i ugrabi poslednju šansu da budeš deo priča koje oblikuju našu budućnost!


P.S. Pozivamo te da svratiš do našeg štanda i upoznaš se sa nama - sa zadovoljstvom ćemo popričati i podeliti nekoliko poklončića sa tobom! 🙂

Marketolog

Marketolog u IT-ju, IT-jevka u marketingu: Magdalena ima mnogo nadimaka i još više interesovanja. Razapeta između kreativnosti i logike, trudi se da svakodnevno nauči nešto novo i u istoj meri naučeno podeli sa drugima. Diše digitalno - živi socijalno.

500px270px
SuperHosting.RS

5
Komentarišite

avatar
4 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
  Pretplata  
Obavesti me ukoliko
SuperHosting.RS
Admin
SuperHosting.RS

Zdravo, drugari - hvala svima na učešću!

Komentari srećnih dobitnika su objavljeni i možete ih naći ispod.

Nenade, Luka i Irena - čestitamo! Vi ste srećni dobitnici karata za OMGcommerce 2019! Uskoro ćete dobiti imejl sa svim dodatnim informacijama. Molimo, proverite vaše elektronsko sanduče.

Želimo vam lep vikend i vidimo se uskoro!

Vaš SuperŽiri

Nenad
Guest
Nenad

Wohooo! Hvala!

Irena
Guest
Irena

Zanima me sve o novoj regulativi i mislim da bi mi bilo jako korisno. Takođe, predavanja iz Business track-a mi zvuče vrlo zanimljivo jer sam neko ko će se potencijalno baviti elektronskom trgovinom tokom sledeće godine. Mislim da je vrlo važno uvek biti u toku sa novim tendencijama ako želiš da uspeš.
A možda i upoznam budućeg kolegu ili koleginicu 🙂

Luka
Guest
Luka

Zato što svoju budućnost vidim u ovom sektoru kao uže specijalizovani UX Designer/Product Manager i voleo bih da se bliže upoznam sa branšom i budućim kolegama 🙂

Nenad
Guest
Nenad

Uff više stvari. Prvo, geeneralno se puno priča o blochainu i njegovoj primenljivosti u ecommerce-u, mada bih hteo da cujem misljenja ne kroz paymente vec o primeni iste kako bi se dokazala izvornost proizvoda. Dolaze kul imena iz blockchain i fintech sfere i sa kojima bih kroz networking mogao da porazgovaram o ovim temama. Drugo, hteo bih da cujem modele akvizicije za ecommerce i o nacinima na koji mozes da testiras i validiras akvizicione kanale bez prevelike investicije u iste. Treće, marketing distribucija u ecommercu, nacinima na koji se validiraju… Read more »