Poslovni veb sajt daje Vam priliku da pokažete šta radite ili prodajete i privučete potencijalne kupce. Takođe Vam omogućava da se oglašavate, dosežući publiku za koju nikada niste znali da postoji ili je bila zainteresovana za Vas. Online poslovanje donosi i gomilu drugih prednosti, koje smo detaljno opisali u nizu članaka na SuperBlogu.
Ovog se puta obraćamo Vama – svim uspešnim vlasnicima preduzeća koji još uvek veruju da im veb sajt nije potrebna. Pozivamo Vas da razmislite i odgovorite sa nama na sledeća prava pitanja. Takođe Vam dajemo neka vredna rešenja koja možete primeniti bukvalno u nekoliko klikova da biste sledeći put uštedeli neprijatna objašnjenja u razgovoru sa svojim klijentima.
Pripremite dobre odgovore na ova pitanja koje ćete dobiti od strane Vaših klijenata.
Gde mogu da vidim više o Vašoj kompaniji ako nemate veb sajt?
Zamislimo da vodite uspešan kozmetički salon i da sada čak preraste u lanac. Imate mnogo stalnih klijenata koji govore drugima o Vašim uslugama, a usmeno širite svoju bazu kupaca.
Ako ste zaista dobri u onome što radite, zamislite koliko će još potencijalnih kupaca doći ako to opišete i pokažete i onlajn!
Prema GE Shopper Research Study iz 2019 g. 81% potrošača istražuje onlajn pre nego što odaberu proizvod ili uslugu. Iskoristite ovo znanje i napravite prelepu stranicu za sajt tipa vizit karte na kojoj možete pričati o početku i istoriji Vašeg poslovanja. Pokažite listu svojih najpoželjnijih usluga, dodajte fotografije pre i posle zadovoljnih klijenata, zamolite ih da podele svoje recenzije i objave ih na sajtu.
Na ovaj način povećaćete poverenje u svoj brend potencijalnim kupcima koji će tražiti kozmetičke salone ili određenu uslugu na internetu. Sajt sa prelepim dizajnom, korisnim informacijama i jednostavnom navigacijom govori umesto Vas. Poruka koju podsvesno prenosi je poruka modernog biznisa koji brine o svom imidžu i zadovoljstvu svojih kupaca.
Želim da napišem nekoliko dobrih reči o Vašoj kompaniji, koji je Vaš veb sajt?
Među najpopularnijim aktivnostima na Internetu je komunikacija. Sa prijateljima na društvenim mrežama delimo događaje iz svakodnevnog života, pričamo jedni drugima inspirativne priče u svim vrstama tekstualnih i multimedijalnih aplikacija za razmenu poruka, a ponekad ogovaramo tradicionalnim ili video pozivima. Zadovoljni kupci žele da podele svoje utiske o svom omiljenom brendu na mreži kako bi svet obavestio da je brend vredan poverenja. Ispunite njihova očekivanja i imaćete mnogo pozitivnih stvari.
Komunikacija Vašeg brenda sa kupcima može i treba da se odvija u modelu koji je sve bliži međuljudskoj komunikaciji – ljudski, topli, razumljivim jezikom. Na taj način skraćujete distancu i osvajate lojalnost klijenata.
Najprikladniji alat za ovu svrhu je Vaš veb sajt. Samo u njemu možete razgovarati sa svojim klijentima u brendiranom okruženju sa Vašim logom, bojama brenda i proizvodima ili uslugama. Neka se osećaju kao da ste ih pozvali u svoj dom ili kancelariju.
Iskoristite ovu prirodnu ljudsku potrebu i ohrabrite ih da podele još više svojih pozitivnih utisaka. Započnite diskusiju u komentarima ili ćaskajte na svom sajtu. Pozovite ih telefonom i pitajte ih o njihovom iskustvu sa brendom. Tako se kupci osećaju sigurnije u odluku koju donesu ili su već doneli. Pored toga što ćete veoma direktno osetiti rezultat svojih napora, učinićete da se druga osoba oseća posebno.
Bilo bi nerealno očekivati da će svi kupci biti pozitivni prema Vašem brendu. Imati oblast za komentare na Vašem sajtu – Vaša teritorija – u velikoj meri Vas osigurava od ljutih ili frustriranih diskusija na društvenim mrežama koje možda ne vidite. Na sajtu možete lako i brzo stupiti u komunikaciju sa datim kupcem da istražite problem i predložite rešenje. Naučite da na ove komentare odgovarate razumno i hladno. Pokažite da uzimate u obzir povratne informacije i da ćete ih iskoristiti za poboljšanje.
Želim da kažem svom prijatelju o Vašim uslugama, ali Vi nemate veb sajt. Kako da to uradim?
Kao odgovor na ovo pitanje, verovatno ćete izvući vizit kartu ili brošuru iz fioke svog stola i dati je klijentu. A u nekim slučajevima to zaista funkcioniše. Postoje robe i usluge u premium segmentu koje koštaju više ili su složene i zahtevaju dodatno vreme za donošenje odluke. Tada je korisno poslati kupca kući sa nečim što mogu fizički dodirnuti i pogledati sa svojim voljenima. Na taj način ga terate da duže vreme razmišlja o Vama, i to u okruženju i u doba dana koje mu odgovara.
Međutim, možete dobiti samo ako štampanom materijalu dodate pogodnosti veb sajta. Uz to imate koristi od:
- Brzo i lako ažuriranje informacija. Na sajtu možete odmah da prikažete svaku promenu koja se dogodi u Vašoj kompaniji ili Vašoj aktivnosti. Otpremite nove proizvode za nekoliko minuta, ažurirajte brojeve telefona ili radno vreme. Međutim, kada se odštampa, ne možete da unosite nikakve ispravke u brošuru.
- Lako prenesite informacije o Vašem brendu svojim klijentima. Sasvim je prirodno da moderna osoba deli i prosleđuje video zapise, smešne slike ili korisne članke na mreži. Stavite ime svog sajta na svoju vizit kartu i uverite se da je visoko rangirana u pretraživačima. Tako će Vaši kupci moći lako da pronađu i podele potrebne informacije o Vama slanjem samo jedne veze.
- Mogućnost blagovremene povratne informacije. Pored predstavljanja informacija koje želite svojim klijentima, preko svog sajta im dajete mogućnost da postavljaju svoja pitanja u realnom vremenu. Najlakši način da to uradite je putem integracije ćaskanja, telefonskog broja ili profesionalne e-pošte.
Profesionalna pošta značajno povećava poverenje u Vaš brend i čini Vašu poslovnu komunikaciju bezbednom i pouzdanom. Evo nekoliko razloga zašto treba da imate profesionalne imejl adrese sa imenom Vašeg sajta.
- Mogućnost atraktivnije prezentacije. Na svom sajtu možete da prikažete svoje proizvode iz različitih perspektiva kroz seriju fotografija. Možete čak i da napravite simulator kako bi različite boje izgledale na primer. Dodavanje animacija i video zapisa će takođe učiniti Vašu prezentaciju privlačnijom. Kao rezultat toga, Vaši klijenti će provoditi više vremena u Vašem onlajn prostoru, a Vi ćete povećati šanse da poveruju Vašim uslugama ili kupe Vaše proizvode.
Izvinite, ali kako mogu da kupim od Vas ako nemate onlajn prodavnicu?
Prema podacima Insider Intelligence, vrednost globalnog onlajn tržišt očekuje se da će dostići do 6 biliona do 2024.
Promene naših navika i načina života koje su se desile poslednjih godina svakako su katalizator ovih rezultata. Za mnoge ljude u gradu, sada je prirodnije da kupuju na mreži nego da posete fizičku prodavnicu.
Zar ne želite da i dalje zaostajete za tako masovnim trendom?
Funkcionalna onlajn prodavnica će olakšati Vašim trenutnim kupcima da kupuju od Vas bilo gde i bilo kada. To će povećati njihovo zadovoljstvo jer će im uštedeti ponekad neprijatnu vožnju do Vaše prodavnice na drugom kraju grada. Zadovoljni kupci koji znaju da će dobiti svoje omiljene proizvode dok se opuštaju na kauču obično kupuju više.
To će Vam otvoriti nove horizonte. Razvojem onlajn poslovanja, postajete dostupni svim milijardama ljudi širom sveta koji nisu ni čuli ni videli, a još manje posetili, Vašu fizičku lokaciju.
Radna onlajn prodavnica Vas takođe čini nezavisnim. Nezavisno od globalne pandemije koja zatvara sve fizičke lokacije, nezavisno od sve veće kirije i troškova potrošnog materijala. Nezavisno od konkurencije na sledećem uglu ulice.
Možda i dalje mislite da Vam veb sajt ne treba jer „imate dovoljno kupaca“, „preskupo je“ ili se ne osećate dovoljno samopouzdano u digitalnom okruženju. Dozvolite da Vas još malo isprovociramo.
Kada ste birali dizajn enterijera svoje kancelarije ili radnje, želeli ste da budete ažurni i gostoljubivi, a verovatno čak i najnoviji trendovi. Prilikom odabira proizvoda ili usluga koje nudite, težili ste sigurnosti, pouzdanosti, efikasnosti i zadovoljstvu kupaca, zar ne? Vreme je da prihvatite veb sajt svoje kompanije ili onlajn prodavnicu kao još jedan sastavni deo Vaše poslovne slagalice. Novo moderno, ali i novo neophodno. Ono što Vaši kupci traže i očekuju. Vaša poslovna veb stranica se zapravo ne bavi Vama, već njima.
Veb sajt otvara pred Vama čitav univerzum novih mogućnosti i novih klijenata. A uz pouzdanog partnera u ovoj avanturi, naći ćete najpogodnije i fleksibilnije rešenje u skladu sa potrebama Vašeg poslovanja. Za pouzdanu vezu sa partnerom za hosting ili dodatna pitanja, slobodno nam pošaljite poruku ovde u oblačiću za ćaskanje sa desne strane. 🙂