Imate sajt koji ne spada u kategoriju onlajn prodavnica? U svakom slučaju sigurno želite da privučete pažnju potencijalnih korisnika i povećate broj ljudi koji su upoznati sa vašim biznisom.
Idealan trenutak za to vam kuca na vrata! Crni petak, poznatiji kao Black Friday, je „praznik“ koji je poznat po promocijama i koji postaje sve popularniji u Srbiji. Kako biste obradovali svoje klijente koji tajno iščekuju velike popuste na ovaj dan, dajemo vam nekoliko saveta za reklamiranje vaših usluga onlajn!
Vreme: 27. novembar
Mesto: Vaš sajt!
U narednim redovima ćete pronaći informacije koje odgovaraju svakom biznisu, kao što su, na primer:
- Računovodstvo
- Pravne usluge
- Iznajmljivanje nekretnina
- Kozmetičke procedure
- Usluge u sferi medicine
- Fotografija
- Dizajn
- Proizvodnja
- Hotelijerstvo/ugostiteljstvo
- Servis
- Građevinarstvo/arhitektura
- Kursevi stranih jezika
- Transport/logistika
- Biznis konsultacije
i još mnogo toga!
Nije neophodno da vaš sajt bude elektronska prodavnica na kome se vrši onlajn plaćanje kako biste iskoristili priliku da promovišete svoj biznis! Zato vam dajemo nekoliko ideja:
Nagradna igra
Organizujte lutriju, nagradnu igru ili konkurs koji je povezan sa vašim uslugama. Spremite poklon vaučer ili nagradni paket za pobednike.
Promo kod
Postavite specijalni promo kod na svoj sajt koji će biti validan za vreme Black Friday-a. Na taj način će vaši klijenti moći da iskoriste specijalan popust prilikom sledeće kupovine.
Baner
Postavite baner na kome će biti vidljiv popust koji ste omogućili za narudžbinu jednog ili više vaših proizvoda/usluga za vreme Crnog petka. Na ovaj način će vaši klijenti znati šta nudite već pri prvom otvaranju stranice.
Akcija – pozovite prijatelja!
Napravite specijalnu ponudu za svakog klijenta koji je doveo svog prijatelja ili poznanika kod vas. Na primer: „Dovedi svog prijatelja kod nas i iskoristi 50% popusta na uslugu koju izabereš!“
Poklon uz svaku narudžbinu
Dajte simboličan poklon korisnicima koji su naručili proizvod/rezervisali uslugu kod vas tokom Black Friday-a. Na primer: knjiga, kozmetika, šolja za kafu…
Neka se „šerovanje“ isplati!
Podstaknite vaše klijente da podele vašu objavu na društvenim mrežama. U zamenu za to im možete ponuditi specijalan popust ili poklon po izboru.
Neka brainstorming počne! Ovo je samo delić onoga šta možete uraditi za vaše klijente, a ujedno i za vaš biznis.
Imajte u vidu da je svaki biznis individualan, kao i način vaše korporativne komunikacije. Zato je najbolje da slične kampanje prilagodite prirodi vašeg proizvoda/usluge.
Pripremili smo vam i nekoliko preporuka koje će vam pomoći da dobijete uspešne rezultate tog Crnog dana! 🙂
1. Planirajte na vreme
Ne čekajte poslednji trenutak kako biste obavestili svoje klijente da pripremate Black Friday kampanju. Ako ih obavestite ranije, možete biti sigurni da će više korisnika saznati za nju i samim tim se uključiti.
Najbolji načini za pripremu Black Friday kampanje:
- Postavite banere na svom sajtu. Neka oni budu vidljivi i u skladu sa temom.
- Napravite promotivnu lending stranicu.
- Pošaljite bilten sa informacijama o planiranim sniženjima, promocijama i ponudama.
- Postavite reklamu na društvenim mrežama.
Ispunite ove uslove i uspešna Black Friday kampanja vam može biti zagaranovana. Osim toga, privući ćete pažnju kako postojećih, tako i potencijalnih klijenata, a samim tim ćete dobiti i veći broj poseta na svom sajtu.
2. Pripremite svoj sajt
Pažljivo pregledajte svoj sajt i probajte da igrate ulogu korisnika: razmislite da li ima viška elemenata koji mogu odvratiti pažnju sa onoga na šta se treba fokusirati kada su u pitanju vaše usluge i aktuelna promocija. Budite umereni i u korišćenju efekata jer mnogo istih često može dovesti do bržeg napuštanja stranice.
Takođe, nemojte propustiti da proverite kako izgleda vaš sajt na mobilnom uređaju. Ovo je vrlo važno, imajući u vidu da sve više ljudi koristi mobilni telefon i/ili tablet za surfovanje Internetom.
Neka poseta na vašem sajtu bude jedan prijatan doživljaj za vaše korisnike!
3. Imejl marketing
Imejl marketing igra ključnu ulogu u razvoju vašeg onlajn biznisa. Njegova važnost se vidi najviše za vreme kampanja poput Black Friday-a. Pomoću imejl marketinga vi ne samo informišete klijente o novim promocijama, već pretvarate svoje ponude u još jedan način za promovisanje svog brenda.
Postavite kontakt formular na svoj sajt i pozovite posetioce da se pretplate za predstojeće ponude. Pošaljite imejl svim svojim klijentima i pretplatnicima i u sadržaj uključite razna sniženja, promo kodove, vaučere, poklone i specijalne ponude.
Trud koji ulažete u imejl marketing će biti nagrađen lojalnim klijentima – a oni su neprocenjivi.
A da li ste vi pripremili svoju Black Friday kampanju?