Black Friday kampanje: Tendencije i saveti

Poslednji petak u novembru, takozvani „Crni“ petak, je poznat po velikim sniženjima i neverovatnim promocijama. Iako ovaj „praznik“ ne potiče iz naših prostora, sve više domaćih kompanija se uključuje i nudi svoje proizvode/usluge po promotivnim cenama.

Primećuje se da Black Friday više nije samo jedan „crnji“ petak – sve više firmi pravi duže kampanje koje traju celog vikenda, cele nedelje, pa čak i celog meseca. Zato ćemo opisati nekoliko tendencija koje se primećuju u poslednjih nekoliko godina.

1. Sve više biznisa se profesionalno sprema za velike kampanje

Pripremiti svoj biznis za Black Friday kampanju nije nimalo lak proces. Ta priprema uključuje:

  • Kreiranje strategije za uspešnu kampanju;
  • Planiranje promocija;
  • Tehnička optimizacija sajta;
  • Obezbeđivanje serverskih resursa;
  • Banere, štampane materijale, postere, dekorisanje fizičke prodavnice, kreiranje landing stranice, biltene, blog objave, objave na društvenim mrežama…
  • Komunikaciju, obaveštavanje klijenata, partnera, dostavljača, kurira…
  • Reklama – onlajn i oflajn.

Mnogo ovih stavki zavisi od prirode vašeg biznisa, njegove veličine, vrste proizvoda/usluge koju nudite, tipa vaših klijenata… Zato je nekim biznisima potrebno nekoliko meseci za pripremu ovakve kampanje, a nekim – nekoliko dana.

Važno je to da sve više domaćih kompanija vidi potencijal u kreiranju sličnih kampanja, pa samim tim svake godine one postaju sve profesionalnije.

2. Sajt postaje osnova svih marketinških kampanja

Onlajn prodavnice sve više obraćaju pažnju na tehnički aspekt svojih sajtova. Za vreme kampanja, pogotovo onih dobro planiranih, saobraćaj ka sajtu se povećava i do nekoliko puta. Ako u tim trenucima onlajn prodavnice nemaju dovoljno resursa da pokriju taj talas poseta, sajt će se učitavati sporije ili, u krajnjim slučajevima, „pasti“.

Iz ovakvih situacija možete izaći na dva načina:
1. Iznervirani, jer ste se uopšte započeli kampanju
ILI
2. Sa novom naučenom lekcijom pomoću koje nećete dolaziti u slične situacije!

Zato je važno da znate da će vaša onlajn prodavnica moći da odgovori na vaša očekivanja za željeni saobraćaj.

Artboard 2%%%%Zato težimo ka:Boljoj komunikaciji;Stabilnijim klijentskim sajtovima za vreme Black Fridaya;Uspešnim i bolje planiranim kampanjama;Zadovoljnijim klijentima – kako našim, tako i vašim. %%%%

3. Sve više onlajn prodavnica nas kontaktira unapred

Ovaj period svake godine postaje jedan zajednički projekat između nas, SuperHosting.RS-a i naših klijenata. Sve više vlasnika onlajn prodavnica razume kakvu važnu ulogu igra dovoljno resursa za vreme jakih kampanja. Zato se povezuju sa nama kako bi se konsultirali i dobili više informacija o serverskim resursima.

Kako bismo bili maksimalno od pomoći, svi vlasnici nas informišu kakvo povećanje saobraćaja se očekuje za period kampanje koju planiraju. Nakon toga mi proveravamo rad sajta i uključujemo buduće očekivane posete za vreme kampanje. Zatim pravimo individualnu preporuku i nudimo pravilno rešenje za svakog klijenta ponaosob.

Zato ne oklevajte da nas kontaktirate i budite sigurni da će vaš sajt biti onlajn i tokom velike kampanje!

Imamo godine iskustva koje su dokazale da ova praksa pomaže i nama i svim našim klijentima. Hvala vam na poverenju!


Magdalena Vasev
Marketolog u IT-ju, IT-jevka u marketingu: Magdalena ima mnogo nadimaka i još više interesovanja. Razapeta između kreativnosti i logike, trudi se da svakodnevno nauči nešto novo i u istoj meri naučeno podeli sa drugima. Diše digitalno - živi socijalno.
0 0 votes
.
Pretplata
Obavesti me ukoliko
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments